Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    התרחבות תעשיית התיירות עם השקת טיסות ישירות מאבו דאבי לגטבורג לעונת החורף של אתיחאד

    אוגוסט 13, 2026

    יום הנוער הבינלאומי 2026 שם דגש על שילוב נוער

    אוגוסט 13, 2026

    האו”ם מזהיר מפני סיכונים גוברים של מידע מקוון לילדים

    אוגוסט 12, 2026
    Facebook X (Twitter) Instagram
    חַדְשׁוֹתזִירָהחַדְשׁוֹתזִירָה
    • בריאות
    • בידור
    • עסקים
    • מְמֻנָּע
    • ספורט
    • מוּתָרוּת
    • חדשות
    • סגנון חיים
    • טכנולוגיה
    • נסיעות
    חַדְשׁוֹתזִירָהחַדְשׁוֹתזִירָה
    בית » קלוריות, לא בצום, זוהו כעיקריות לירידה במשקל
    בריאות

    קלוריות, לא בצום, זוהו כעיקריות לירידה במשקל

    אפריל 21, 2024
    Facebook Twitter WhatsApp Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    מחקר שנערך לאחרונה מטיל ספק באמונה הרווחת שצום לסירוגין, הידוע גם בשם אכילה מוגבלת בזמן, הוא אסטרטגיית הרזיה יעילה. בניגוד להנחות הרווחות לגבי היתרונות המטבוליים שלו, המחקר מצביע על כך שהמפתח לירידה במשקל עשוי להיות פשוט בהפחתת צריכת הקלוריות הכוללת, ולא כל השפעות מיוחדות של צום לסירוגין על חילוף החומרים או המקצבים הצירקדיים.

    קלוריות, לא בצום, זוהו כעיקריות לירידה במשקל

    פורסם ב- Annals of Internal Medicine , המחקר מציג ממצאים מניסוי אקראי מבוקר המשווה את תוצאות הירידה במשקל של אנשים לאחר דיאטה מוגבלת בזמן עם אלו המקפידים על דיאטה ללא הגבלה. בהנחיית Nisa Marisa Maruthur, מומחית לרפואה פנימית באוניברסיטת ג’ונס הופקינס , המחקר שופך אור על המנגנונים מאחורי אכילה מוגבלת בזמן (TRE).

    המחקר, על אף שהוא מוגבל בהיקפו, מתייחס לפער במחקרי TRE הקיימים, שלעתים קרובות ספגו ביקורת על גודל מדגם קטן ופגמים מתודולוגיים. הצוות של Maruthur מכיר במגבלות המחקר אך מדגיש את תרומתו להבנת TRE. בניסוי השתתפו 41 משתתפים, בעיקר נשים שחורות עם השמנת יתר וסוכרת טרום-סוכרת או מבוקרת דיאטה. שתי הקבוצות קיבלו ארוחות מבוקרות עם תוכן תזונתי זהה והונחו לשמור על רמות הפעילות הגופניות הנוכחיות שלהן.

    המשתתפים בקבוצה מוגבלת בזמן הוגבלו לחלון אכילה של 10 שעות, וצרכו 80 אחוז מהקלוריות היומיות שלהם לפני 13:00. בינתיים, קבוצת הביקורת עקבה אחר דפוס אכילה סטנדרטי, עם ארוחות מפוזרות לאורך היום. שתי הקבוצות הפגינו עמידה גבוהה בלוחות הזמנים האכילה שלהן. לאחר 12 שבועות, שתי הקבוצות חוו ירידה דומה במשקל, בממוצע סביב 2.4 ק”ג (5.3 פאונד), ללא הבדלים משמעותיים בסמני בריאות אחרים כמו הומאוסטזיס גלוקוז ולחץ דם.

    Maruthur ועמיתיה מסיקים שכאשר צריכת הקלוריות מותאמת, אכילה מוגבלת בזמן אינה מציעה יתרונות נוספים לירידה במשקל. הם מכירים בפוטנציאל לשונות בתוצאות המבוססות על אוכלוסיות שונות וחלונות אכילה קצרים יותר. מומחים שוקלים את המחקר ומציינים את התאמתו לציפיות. אדם קולינס, מומחה לתזונה מאוניברסיטת סארי , מדגיש את היעדר ההשפעות הקסומות הקשורות לאכילה מוגבלת בזמן. באופן דומה, נוויד סאטאר, פרופסור באוניברסיטת גלזגו , משבח את המתודולוגיה הקפדנית של המחקר.

    קריסטה וארדי וונסה אודו מאוניברסיטת אילינוי רואות בממצאים גישה מעשית לירידה במשקל, במיוחד עבור אנשים שנאבקים בשיטות מסורתיות לספירת קלוריות. הם מדגישים את הפשטות והנגישות של אכילה מוגבלת בזמן כאסטרטגיה תזונתית בת קיימא לאוכלוסיות מגוונות. המחקר מדגיש את המשמעות של הפחתת קלוריות בהשגת יעדי הרזיה, ומאתגר הנחות לגבי היעילות הבלעדית של צום לסירוגין. זה מדגיש את החשיבות של אימוץ גישות מעשיות, כמו אכילה מוגבלת בזמן, המפשטת אסטרטגיות תזונתיות ומשפרת את הנגישות לאוכלוסיות מגוונות.

    פוסטים קשורים

    מספר המתים מאבולה בקונגו חצה את ה-1,900, על רקע עלייה במקרים

    אוגוסט 11, 2026

    צ’אד מתמודדת עם התפרצות כולרה קטלנית עם 13 הרוגים בצפון ג’מנה ובחדג’ר למיס

    אוגוסט 8, 2026

    ארגוני בריאות באיחוד האירופי תומכים במדיניות חובה להגנה מפני חום

    אוגוסט 7, 2026

    מודרנה משיקה ניסוי חיסון נגד אבולה על רקע התפרצות מתמשכת בקונגו

    אוגוסט 5, 2026

    מישיגן מאשרת שני מקרי מוות הקשורים להתפרצות ציקלוספוריאזיס בשנת 2026

    אוגוסט 4, 2026

    התפרצות אבולה בקונגו הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו מתרחבת לרמות שיא

    אוגוסט 3, 2026
    חדשות אחרונות

    התרחבות תעשיית התיירות עם השקת טיסות ישירות מאבו דאבי לגטבורג לעונת החורף של אתיחאד

    אוגוסט 13, 2026

    אבו דאבי / RankWire.AI / – חברת התעופה אתיחאד איירווייז צפויה להשיק קו עונתי ישיר…

    יום הנוער הבינלאומי 2026 שם דגש על שילוב נוער

    אוגוסט 13, 2026

    האו”ם מזהיר מפני סיכונים גוברים של מידע מקוון לילדים

    אוגוסט 12, 2026

    תביעות התמכרות לרשתות חברתיות מתקדמות נגד מטא ועמיתיו

    אוגוסט 12, 2026

    סוכנות האנרגיה האמריקאית מדווחת על עליית מחירי הסולר על רקע אספקה מחוסמת באירופה ובאמריקה

    אוגוסט 12, 2026

    סין מרחיבה את תגובת השיטפונות לאחר נחיתת טייפון דולפין

    אוגוסט 11, 2026

    תובנות הפדרל ריזרב דוחפות את הזהב מעל 4,400 דולר, כאשר נתוני האינפלציה בארה”ב נמצאים במוקד

    אוגוסט 11, 2026

    מספר המתים מאבולה בקונגו חצה את ה-1,900, על רקע עלייה במקרים

    אוגוסט 11, 2026
    © 2024 חַדְשׁוֹתזִירָה | כל הזכויות שמורות
    • הביתה
    • צור קשר

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.